Ute for første gang på en måned!

Jeg har alltid tenkt «Etter påske kommer sommeren». Veiene blir bare, marka tørker opp og lufta blir varmere. Jeg våknet til fuglekvitter utenfor vinduet idag og det er noe som gir meg ordentlig vårfølelse🤗

Idag var jeg ute på ordentlig for første gang siden jeg kom hjem fra Moskva. Har vært en liten tur i hagen tidligere, men idag var vi UTE PÅ ORDENTLIG🤩

Jeg og Victoria tok den elektriske sparkesykkelen og brummet ned til garasjen for å «besøke pappa Karzan.


Når jeg var så godt igang så tok jeg like godt frem vaskebøtta for å vaske vinduer også idag. Jeg kom i mål med kjøkken og stue med da var det nok for denne gang og kondisen tok slutt. Resten av vinduene får bli en annen dag. Nå er det ihvertfall mulig å se hagen igjen😂

2 kommentarer
    1. Knallbra, et lite skritt av ganga. Neste gang klarer du kanskje å vaske et vindu til eller du klarer å gå litt av veien ned til garasjen. Ikke ha for store mål, men gled deg likevel over fremskrittet👍🏼😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg