Powerlady’s påskequiz!

Svar på Quiz skriver du i kommentarfeltet under blogginnlegget. Se informasjon om trekning og premie neders i innlegget.
-Google ikke lov- 

Spørsmål 1.

Hva er ulovlig å gjøre på et hotellrom i California?

a, Skrelle en løk

b, Ulike kjønn sove i samme seng

c, Høre på musikk

d, Danse

Spørsmål 2. 
90 500 mennesker spør Google om dette spørsmålet hver måned, hvilket?

a, Finnes romvesen på ekte?

b, Hvordan kommer jeg meg hjem?

c, Er jeg gravid?

d, Har pingviner knær?

Spørsmål 3.
Hvis du har på deg en svømmedrakt offentlig i Florida, hva er det du ikke har lov til?

a, Synge

b, Løpe

c, Danse

d, Selge blader

Spørsmål 4.
Om du er i Equador og nettopp har fått tronquito, hva har du spist?

a, Leversuppe

b, Kyllinghjernemos

c, Oksepenissuppe

d, Råtten fisk

Spørsmål 5.
I Singapore kan du bli offentlig straffet (Med slag fra en stokk), hvis du feiler å gjør hva?

a, Be ettertiss bønn

b, Tørke deg

c, Spyle ned

d, Legge ned toalettsetet

Spørsmål 6.
Verdens største leketøysdistributør er:

a, Xtra leker

b, Brio

c, Mc Donalds

d, Toys R’us

Spørsmål 7.
Kontorpulten din har hvor mange ganger mer bakterier enn et vanlig toalett?

a, 400

b, Samme bakterieflora

c, 3

d, 1000

Spørsmål 8.
Hus med denne fargen selges fortere enn hus med andre farger på verdensbasis.

a, Gul

b, Hvit

c, Blå

d, Grønn

Spørsmål 9.
Det finnes kun ett drive-in postkontor i hele verden. Dette ligger i…

a, Chicago

b, Bergen

c, Monaco

d, St.Tropes

Spørsmål 10.
Så mange amerikanere vet ikke at solen er en stjerne..

a, 50% av befolkningen

b, 10% av befolkningen

c, 70% av befolkningen

d, Alle vet dette.

Premie:
Jeg skriver en «biografi» om deg kun basert på informasjon fra Google og sosiale medier. Du avgjør om jeg bommer eller treffer spikeren på hodet i min beretning🙌 Jeg mener og tror jeg avslører menneskers personlighet kun ved å se dine øyne😉 Biografi sendes vinner og publiseres kun offentlig ved aksept fra vinner.

Trekning: Av de som har svart korrekt kåres en vilkårlig vinner ved trekning første påskedag. Publisering av vinner 1-2 påskedag.

LYKKE TIL! 🐥

Konkurransen er på ingen måte sponset, administrert eller knyttet til Facebook, Instagram eller andre aktører. 
16 kommentarer

Siste innlegg