Nullpunktet!

Nei, ikke film meg idag!
Du vil ikke kjenner meg igjen uansett.

Jeg er på et sted hvor du ikke skal være.
Jeg er på et sted ingen nordmann burde være.

Jeg sitter på Isoleringscelle nummer 326 et sted i Moskva.

Legen har sagt at idag er jeg på nullpunktet!

Alle mine verdier i kroppen, er idag på nullpunktet.

Jeg har aldri sett huden min på denne måten før.
Aldri sett arrene så tydelige, og når kom alle disse blåmerkene…

Jeg har aldri vist deg det jeg ikke ville du skulle se.
Jeg har kunnet velge.

Ikke idag.

På nullpunktet velger du ikke side.

Nullpunktet er ingenting.

Jeg har aldri før følt meg så sårbar og hjelpesløs.

Jeg vil ikke vise deg baksiden av Norge.
Ikke idag, ikke når jeg er på nullpunktet.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg