Nei jeg blir ikke sponset av sexleketøy og partytelt.


Nå har jeg fått så mange spørsmål om dette at jeg må rett og slett skrive en egen post om dette.

Jeg har ingen kontroll på hvilke reklamer som dukker opp på min blogg. Jeg er hverken sponset av sexleketøy eller partytelt😂

Som blogger på Blogg.no har du ingen påvirkning på reklamen som dukker opp på din egen blogg. Om en blogger har en sponsor, leverandør eller samarbeidspartner så kommer dette frem i innlegg som bloggeren legger ut selv. Disse er merket med enten «Reklame» eller «Annonse» og ligger i selve innlegget med en personlig tekst fra blogger.
Blogger vil da som oftest skrive med egne ord  om produktet/tjenesten.
Reklame som blir plassert på bloggernes sider endrer seg og dukker opp uten at vi har mulighet til å fjerne disse. Det er samarbeidspartnere av Blogg.no og ikke bloggerne selv.

Følte det var vesentlig info når barn og samboer begynner å spørre om hvilke sponsorer jeg egentlig har😂

Jeg forstår godt at folk lurer for jeg reagerte selv da det dukket opp diverse annonser på siden min.

Lover å gi tydelig beskjed om jeg skal reklamere for noe i fremtiden, da blir det isåfall noe bra som funker 😉

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg