Vik fra meg groceryzillas🙌

Kjør full Hollywoodstil og du er safe!

Heisann!!

Idag har jeg vært i matbutikken. Jeg kjørte full munndur å helledussan for en deilig følelse. Jeg testet en shopping på Extra uten munnbind, folk gikk bokstavelig talt på meg, hostet og nøys som om verden var normal.
Idag på Kiwi med munnbind vek alle unna… ikke litt men de virkelig vek unna å vips problem løst.

Ønsker du ikke nærkontakt i butikken så slenger du på et munnbind, hansker og gjerne et par solbriller- kjør full hollywoodstil! Jeg lover at du får gå i fred.

Enten tror de du har Corona eller så tror de du er gal. Har egentlig ingen betydning hva de tror for jeg følte meg safe😂

(Bør nevnes at jeg er i risikogruppe)

/Powerlady🦋

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg