Vi stikker på hytta!

Imorgen oppheves hytteforbudet og da stikker vi rett og slett på hytta i Aremark.
Det er en times kjøretur hjemmeifra, ca 15 min unna Halden.

Jeg har ikke vært på hytta siden Oktober pga sykdom. Har ikke orket å dra noe sted så Karzan har måttet ta turene ned dit alene, men nå er jeg klar! Endelig føler jeg at kroppen orker kjøreturen og det føles trygt og innlosjere oss der akkurat nå.
På tirsdag starter skoler og barnehage for de minste her i Oppegård. Vi har derimot ikke oppstart enda pga min situasjon og smittefare.
Det betyr at vi får enda lengre kvalitetstid sammen. Ved å innlosjere oss på hytta en uke eller to så slipper vi også unna litt fristelser for Victoria som naturligvis vil leke med nabobarna. Ettersom alle de nærmeste starter opp på tirsdag og vi skal vente så bør vel målet være å holde oss litt for oss selv en liten periode for å ikke utsette oss (meg) for mer risiko enn nødvendig.
Karzan jobber fra hjemmekontor så han skal innlosjere seg i Annekset med kontor.


Elsker natta! 

Victoria elsker å kjøre på natta (Ikke at vi har gjort det så ofte) så hun har insistert på at vi skal dra imorgen natt. Det blir nok ikke det, men vi kjører opp når Karzan er ferdig med jobb i firetiden så da har jeg og Vicky hele dagen imorgen på å pakke, å det trenger vi.

Victoria er nok veldig lik sine foreldre ang å elske natten. Jeg er natteravn selv å det er virkelig på kveld og nattestid at jeg får gjort unna ting. Da er det stille i huset og roen er så utrolig deilig etter en aktiv dag. Da får jeg tid til å puste og la hjernen koble av eller på, alt ettersom.


Denne gangen blir det Jacuzzien💪

Jeg ble syk ett par måneder etter vi kjøpte hytta så det var meget dårlig timing på mange måter. Jacuzzien har jeg knapt fått brukt men Dr. Fedorenko spurte spesifikt om jeg hadde tilgang på Jacuzzi og dersom jeg hadde, ba han meg om å hoppe opp i den og nyte livet.
Han mente kanskje ikke ute i høstværet men det er meldt 18 varmegrader i Aremark til uka så da burde det være en mulighet.

Hadde bare bilder fra i vinter fra hytta. Nå er det ordentlig vårstemning og i følge værmeldingen får vi en forsmak på sommeren til uka.
Jeg elsker å sole meg, men etter stamcellebehandlingen er jeg anbefalt å holde meg unna sterk sol så det blir parasoll og høy solfaktor. Kjenner at å gå en sommer i møte uten soling er sånn passe kjipt men jeg får late som jeg ikke er glad i det og istede aktivisere meg med en hobby. Strikking kanskje? Ble så inspirert av Mariusgenserne som kom i posten fra Tante Tone😊 Tar imot tips til enkle strikkeprosjekter😁

Ha en flott uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg