Powerlady gjest hos God morgen Norge!

Powerlady gjest hos God Morgen Norge.

Hei!

Dagene raser av gårde i et voldsomt tempo syns jeg. Føler ikke jeg rekker over mer enn 10% av alt jeg har planer om å gjøre.
Det er ikke viljen det står på ihvertfall🤭.

Formen stiger jevnt og energinivået begynner å stabilisere seg. Jeg har satt meg et mål. Fra Januar 2021 skal jeg ta hele hverdagen tilbake. Det innebærer at jeg skal være i full jobb, være mamma og ikke minst et medmenneske og bidra med egen erfaring til å hjelpe andre. Svar på et enkelt spørsmål kan noen ganger bety mer enn vi tror for den som spør.

Hjelpe andre. 

Jeg får utrolig mye energi av å bidra og hjelpe til der det trengs. Det å få lov å fronte andre sine innsamlingsaksjoner gjør meg både glad og stolt. Det er kanskje det mest meningsfylte jeg gjør akkurat nå.
For bare noen dager siden fikk jeg melding fra en av innsamlerne om at lokalavisen hadde tatt kontakt etter jeg tipset. Les gjerne artikkelen til Marius HER. Ikke nok med det men det samme skjedde for Verena. Den artikkelen er ikke ute enda men kommer nok snart🤗

God Morgen Norge. 
Nå er det like før dokumentaren slippes på Tv2. «Håpets marked». Jeg har fått sett den og personlig syns jeg den er meget bra. NRK har ikke hatt som mål å hudflette noen, heller ikke å finne fasiten. Lisa har gått inn i ulike scenarioer og vært nysgjerrig og stilt spørsmål for å få belyst flere sider av saken. Det syns jeg er en god måte å belyse temaet på, nettopp for å skape debatt. Mandag 2 November på NRK1 kl 21.20. Dersom du er en ordentlig morgenfugl kan du se den på NRKTV samme dag kl 06.00

NRK 1 Mandag 2 November kl 21.20 Håpets marked.

Jeg er så heldig å ha fått spørsmål om å være gjest hos God Morgen Norge sammen med Lisa Tønne. Det har jeg selvfølgelig takket ja til! Muligheter til å sette et ansikt på problematikken samt mulighet til å få henge med Lisa takker man bare ikke nei til.
Jeg gleder meg masse til å besøke studio hos TV2 på Aker brygge og tror det blir en spennende erfaring og opplevelse å ta med seg videre.

Har du mulighet så følg gjerne med på Tv2, God Morgen Norge Fredag 6 November.
Jeg møter opp der i åtte tiden så da ser du oss etter den tid i løpet av livesendingen.

Vi ses! 🤗

/Powerlady

Powerlady
www.powerlady.no
1 kommentar
    1. Stamcellebehandling (HSCT), for/mot MS, er omstridt. Riktignok har flere med MS gjennomført behandlingen med positiv virkning. Noen, med MS, har imidlertid ikke hatt effekt av slik behandling. En av de, «non responder», er Elin Maageng Jakobsen. Det er utmerket at du er talsperson for at HSCT bør bli et tilbud i Norge, alternativt at staten refunderer – helt eller delvis – utgiften til de som har måttet reise utenlands for å få utført behandlingen. Imidlertid bør ditt «budskap» være balansert i den forstand at du også inkluderer opplysningen om at ikke alle MS-rammede opplever (positiv) effekt av HSCT. – Det er ikke slik at «one size fits all», altså at HSCT har (positiv) virkning for alle som er rammet av MS.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg