My guilty pleasure😍

Alle som kjenner meg godt vet, eller man trenger faktisk ikke kjenne meg godt for å vite det heller men… jeg bokstavelig talt elsker Cappuccino iskaffe fra Starbucks.

Mitt liv er delt i to. Tiden før og tiden etter Moskva. Før Moskva drakk jeg gjerne 6 iskaffe pr dag. Ja vet, det er ekstremt.

I Moskva var det full stopp naturligvis da jeg ikke hadde tilgang. Ikveld tok jeg med meg Mr Starbucks ut på kveldstur. Den smakte fortsatt godt, men ikke like godt som da jeg røykte. Iskaffe og røyk hang sammen som hånd i hanske. Jeg har derfor vært livredd for å smake på iskaffe etter Moskva, men nå følte jeg meg klar🤩 Det blir nok en iskaffe i ny og ne igjen men har ingen planer om å bli hekta igjen.

Jeg hadde urimelig mange «guilty pleasures» før Moskva. Nå derimot! Null røyk, null iskaffe, null pepsi Max!
Nei den siste er ren og skjær løgn. Jeg drikker fortsatt pepsi max. Noe må man jo faktisk få lov å kose seg med, men mengden kan nok reduseres.

Apropo avhengighet, med alle medisiner jeg har inntatt de siste månedene er det vel et under at jeg ikke har blitt hekta på morfin eller andre godsaker😂 Men nei, jeg tar kun å spiser mine antibiotikapiller etter streng beskjed fra Dr.Fedorenko, men nå er det kun 4 uker igjen på antibiotika så kaster jeg pille esken å knasker kun vitaminer samt en B12 sprøyte når behov.
Tok et bilde sist jeg slengte dagsdosen i tabbisesken. Å gå fra dette til kun vitaminer føles greit🤩


Det er faktisk ikke helt korrekt at jeg ikke har blitt avhengig av noe for jeg har klart å gjøre nesa mi avhengig av Otrivin nesespray. Har tidligere hørt historier om andre som har klart dette og nesten nektet å tro det, men jeg svelger di ordene for ja det er faktisk mulig. Nå er den byttet ut med saltvann🙈

Tell me about you’re guilty pleasures eller vis meg medisinskapet ditt om du kan konkurrere😂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg