Mirakelkur for hårvekst?

Reklame: Produktene er sponset av Nisim. Jeg derimot er ikke kjøpt og betalt (enda😂) så jeg mottar ikke honorar for dette innlegget🦋 Målet er å sjekke om produktene fungerer.

For noen uker siden tikket det inn en melding til meg fra en av dere hvor det sto at jeg måtte prøve en shampo.
Etter noen dager kom det to nye anbefalinger fra to av mine lesere om den samme shampoen.

De som har fulgt bloggen min vet at jeg er hårløs akkurat nå pga en behandling samt at jeg savner håret mitt.

Jeg ble nysgjerrig, hva var dette for en mirakelkur som «alle» snakket om?

Hva er egentlig Nisim?

NISIM har tre produktserier;

1. NISIM- stanser hårtap og gir gjenvekst av hår. Løser hodebunnsproblemer pga sine aktive ingredienser.

2. FAST- Hodebunnsshampo- og balsam for raskere hårvekst ved hjelp av urter og aminosyrer.

3. KALO- stopper/hemmer uønsket hårvekst.

Alle NISIM produkter er klinisk dokumentert som svært effektive. Hva betyr egentlig klinisk dokumentert?

Det er gjort et uavhengig klinisk studie i Canada som dokumenterer effekten av FAST. Laboratoriet heter EvaluLabs, og ligger utenfor Toronto i Ontario.
Etter 60 dager med bruk av FAST shampo og balsam viste studiet en gjennomsnittelig økning på 33%. Etter 28 dager opplevde 42% av deltagerne en økning i hårveksten – etter 60 dager var gjennomsnittet på 33%. Den største økning i veksthastighet ble målt til 99%.

Studiet viste videre at økningen i veksthastighet økte jo lenger man brukte FAST shampo og balsam.

Ok! Høres for godt ut til å være sant så jeg tok kontakt med Nisim Scandinavia først via mail.
Som respons fikk jeg et hyggelig svar som endte opp i en svært hyggelig telefonsamtale med Tina Merethe Holm Storruste. Jeg hadde googlet opp at hun var salgsansvarlig for Nisim Scandinavia.

Nisim finnes i samtlige apoteker i hele Norge og i hundrevis av frisørsalonger. Nisim kjemper i markedet mot store aktører som bl.a wella Professional! Nisim har tatt det norske markedet med storm. Med min businessnese så vet jeg hvor mye jobb som ligger bak. Det krever organisatoriske muskler, tid, penger og en horde av selgere.

men nei…. Nisim er ikke en slik historie.
Tina ER Nisim Scandinavia!

Tina Merethe Holm Storruste

Da hennes mann begynte å miste håret tok Tina affære. Hun begynte å søke etter hjelp.
Hun kom over en familiebusiness i Canada som hjelp av kun naturlige plantestoffer hadde utviklet et produkt for å stoppe hårtap.

Tina og hennes mann ble nysgjerrig. De hoppet på flyet å reiste til Canada.
Kjemien stemte. Tina ble overbevist om produktet og de vendte nesen hjem med Nisim og en avtale i bagasjen. Nisim Scandinavia ble født.

Tina’s mann var beviset på at produktet fungerte og nå ville de fortelle Norge om nyheten.

Hvor starter man?

Tramper opp på apoteket å forteller om besøket hos en familie i Canada som har «mekket» et urtebasert produkt på kjøkkenbenken som stanser hårtap og får håret til å gro i reserfart?

Siden 1 Januar 2004 har Tina og Steinar Storruste levd på landeveien, ringt frisørsalonger, sittet i møter, besøkt apoteker og jobbet døgnet rundt for å få produktet ut i det norske markedet. Seksten år senere er produktene til Nisim å finne i samtlige apoteker i hele Norge. De har danket ut andre produkter fra apotekhyllen fra store kjeder med mirakelkuren fra Canada.

Eller, nei det er ingen mirakelkur. Tina er klar og tydelig på at hun ikke gir noen garanti. Hun ønsker at forbrukerne selv skal gjøre seg opp en formening om virkningen.

Det er nettopp det jeg skal gjøre nå, og jeg skal rapportere tilbake til Nisim Scandinavia etter eget ønske.

Idag 21 Mai kom pakken i posten fra Nisim.

Hva er det med dette produktet som er så effektivt?

Nisim jobber med hodebunnen, ikke selve håret. Nisim trigger hårsekkene til å gi raskere hårvekst og kraftigere hår ved hjelp av urter og aminosyrer. Aminosyrer er byggesteiner i protein. Proteiner er helt nødvendig for hårvekst. Proteiner får vi gjennom maten vi spiser.

Veksthastigheten kan med Nisim øke med opptil 100%. Dvs dobbelt så raskt som en naturlig vekst.
Håret vokser normalt ca 1cm i måneden.
Fra null til halvlangt hår på 50cm skal det da ta  litt i overkant av 2 år med bruk av Nisim.

Vel, da gjenstår det jo bare å teste og se de neste 60 dagene hvor mye håret har vokst. Jeg har nå ca en halv cm. Kan det ha vokst 3-4 cm om 60 dager dersom jeg bruker produktet hver dag?

Det har gått snart 3 måneder siden den administrative sjefen på sykehuset i Moskva  (Anastasia) barberte hodet mitt. Håret har startet å gro så jeg vet allerede nå hastigheten på veksten før Nisim.

Funfact: Jeg er faktisk den første og eneste pasienten som har blitt barbert av Anastasia😂

To be continued……..

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg