Imorgen er jeg gjest hos God morgen Norge!

Powerlady på God morgen Norge, TV2

Heisann!

Imorgen må dere jo selvfølgelig få med dere God morgen Norge kl kvart på ni da jeg har fått æren av å være gjest sammen med Lisa Tønne.

Jeg har alltid sagt at jeg en dag skal være gjest hos God morgen Norge. Folk som får besøke dette studioet har enten gjort noe veldig bra eller de har vært døden nær. Lite viste jeg om at jeg skulle havne i sistnevnte kategori når jeg først skulle få besøke God morgen studioet. Godt jeg har med meg Lisa så får hun stå for førstnevnte kategori. Lisa har fått overveldende masse skryt for sin opptreden som programleder for dokumentaren Håpets marked, og det er så vel fortjent. Fantastisk flott dame på alle måter.

Det er noe med stemningen i GMN studio, wenche som står å lager mat, kaffekoppene og skravla som går. Nesten litt hjemnekoselig🤗

Jeg tenkte kanskje jeg skulle senke skuldrene og virkelig slapoe av og kose meg under dette besøket, men det hadde ikke dere planlagt for meg åpenbart. Jeg har mottatt flere henvendelser for hva jeg må si og snakke om når jeg først skal sitte klistret på skjermen. Det syns jeg er veldig hyggelig og det gir meg sånn akkurat passe med prestasjonsangst.

Jeg fikk idag telefon fra TV2 med en liten brief på tematikken, så til de som tenkte at jeg fikk mulighet til å dra på med kjeft til politikere og fronting av HSCT som standardbehandling i Norge så blir det nok ikke riktig forum imorgen. Når det er sagt, ikke vær bekymret for at jeg ikke skal dra på, for det skal jeg på litt andre plattformer Hovedfokus imorgen blir dokumentaren og reisen.

Skru på TV2 kl 08.45 imorgen så ses vi!

/Powerlady

2 kommentarer
    1. Dette nailer du bra Heidi. Gleder meg til å se og høre ❤️. Men håper ikke TV2 setter fokus på risiko siden du havnet i den kategorien. Fokuset må være alle som har dratt og alle som ønsker å dra fordi vi ikke får tilbud om dette i Norge. Sammenlign gjerne med Sverige .
      Så antar jeg at spørsmålet om Gelius kjærringa sin påstand om at HSCT ikke har positiv effekt .., for det har aldri vært foretatt noen undersøkelse på det .. 🥺. Lykke til❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg