Blomster fra «Håpets marked gjengen» i NRK.

Blomster fra «Håpets marked» gjengen i NRK.

 

Det ringte på døra og inn på kjøkkenet kommer Victoria som har åpnet døra og tatt imot denne vakre buketten fra «Håpets marked gjengen» i NRK.

For noen folk. For en gjeng. For en dokumentar. Ja nå er det heldigvis 3 episoder igjen og jeg har ikke sett noen av dem🤗 Gleder meg masse til å se resten av dokumentaren.

Gruver meg litt også for jeg vet at det er mange skjebner der ute og jeg er egentlig fryktelig dårlig på å takle så emosjonelle programmer. Min frustrasjon over at vi svikter når det gjelder som mest blir nok ikke mindre etter å ha sett de tre neste episodene.

Jeg har venner og kjente med både kreft og ME så det kommer til å bli en følelsesmessig berg og dalbane. Surrogati som kommer i episode 2 nå på mandag vet jeg svært lite om så til dere flinke folk som har åpnet privatlivet og som skal ta oss med på denne reisen, takk❤️ Jeg skal følge spent med❤️

Alle episodene i dokumentaren finner du HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg