30 grader i solveggen!

Over 30 grader i solveggen og god stemning på hytta i Aremark.

Jeg hadde som mål å komme meg opp i Jacuzzien på denne hytteturen å det skjedde allerede andre dag. Med over 30 grader i solveggen så var det bare å bumse uti. Var en frøken som ble svært glad for å se mamman sin «være med» på litt action igjen. Siden August 2019 har jeg vært tilskuer til det meste. Alltid med en kommentar som «Nei mamma kan ikke for hun blir så svimmel», «Nei mamma kan ikke for hun har vondt i foten», «Nei mamma er sliten», «Mamma er syk».
Huff så lei jeg er av å si disse setningene og se skuffelsen i ansiktet til en ivrig femåring.
Alt har måttet skje i slow motion.
Nå vil og skal jeg tilbake. Jeg har fått de beste forutsetningene jeg kan få så da er det opp til meg å gripe muligheten. Trening, sunn mat og et aktivt liv skal få meg tilbake. Jeg er ferdig med sofakroken.

Karzan brukte kvelden igår på å rense og klore jacuzzien slik at jentene hans skulle få ha spadag idag. Han jobber fra hytta og det ser da ut som han har fine arbeidsdager. Han jobber som salgsjef i 1881 Digitale medier. Nå som han har jobbet fra hjemmekontor har jeg fått en større innsikt i hans lederstil og tilnærming til både kollegaer og personal. Han er en leder som er «på ballen». Han sitter kontonuerlig i telefonen å snakker med teamet sitt, coachen sin samt møter med den øvrige ledelsen.
De når budsjetter og leverer gode tall midt i tidenes største lock down i næringslivet. Jeg er imponert.
Det å se hvor mye han engasjerer seg og bryr seg om jobben og kollegaene sine rører meg.
Jeg har også fått merke at staheten og tryggheten på hva han selv er istand til å prestere er like gjeldende på jobb som den er i privatlivet.
Karzan er direkte, konkret og etterlater ingrn grobunn for missforståelser når han kommuniserer. Det er lett å forstå hva han vil og hvilke forventninger han har.


Mens pappa Karzan har jobbet har jeg og Victoria fått plantet litt blomster og gjort «jenteting» sammen. Godt for mammahjerte.

Grilling på bålpannen ble det også idag. Pinnebrød er Victoria’s favoritt så det måtte vi jo lage.

Dagen ble avsluttet med at mamma måtte trimmes så da ble det spasertur til Holevannet og badestranda som ligger 7 minutters gange fra hytta.

Målet med turen var å finne rumpetroll for det mente pappa at han hadde sett andre som hadde gjort akkurat på denne tiden. Rumpetrollene fant vi ikke men vi fikk et gjensyn med den fantastiske naturen vi er heldig å ha i umiddelbar nærhet.




Vel hjemme på hytta igjen ble det jordbær og klesvask. Vi har vaskemaskin men ikke tørketrommel her så tørking skjer på gamlemåten. Klærne lukter fantastisk friskt når de legges i skapet etter lufttørking på den gode gamle klesnoren🤗

Vi blir nok her en stund til🤗

Ønsker alle en fin onsdag❤️

/Powerlady🦋

1 kommentar
    1. Ser ut som om dere storkoser dere, kjenner meg så godt igjen i det du skriver om endelig kunne finne på noe med jentane mine, det er 2,5 år siden jeg orka noe annet enn å se film (og da sovna jeg somregel ). Men nå prøver jeg å ta igjen det tapte før ho eldste flytter vekk et år.
      Håper dere får en likefin dag i dag og at formen din fortsetter å stige. Det gjør meg så utrolig glad💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg